Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, October 4, 2010

Καρμικές ημέρες

Τελικά εκείνο που είχα δει σε έναν τοίχο της Πλάκας γραμμένο ισχύει. "Τίποτα δεν είναι τυχαίο" έλεγε εκείνος ο τοίχος και εγώ απλά τον έβγαλα φωτογραφία. Ήμουν μικρή-δεν ήξερα. Μόλις που είχα τελειώσει το πρώτο έτος της σχολής και φωτογράφιζα την Αθήνα με τον κολλητό μου. Είχα μια υποψία ότι μερικά πράγματα δεν πρέπει να τα προσπερνάμε έτσι απλά. Αλλά τίποτα περισσότερο. Πώς γίνεται να συναντάς μπροστα σου πράγματα που έχεις σκεφτεί ήδη..? Και παραπάνω από μία φορές.. Να γνωρίζεις ανθρώπους που είχες επιθυμήσει να γνωρίσεις στο παρελθόν, να ακούς τραγούδια στο ραδιόφωνο που έχεις σκεφτεί ότι θες να ακούσεις και να τα πετυχαίνεις εκείνη τη στιγμή που το σκέφτηκες...Καθώς και τόσα άλλα... Η ενέργεια τις τελευταίες μέρες είναι αυξημένη, αν και νιώθω ότι δεν περνάω ιδιαίτερα θετική περίοδο στη ζωή μου, η τύχη θέλει να μου υπενθυμίζει διαρκώς ότι δε με εγκαταλείπει ποτέ. (Αυτό θέλω να σκέφτομαι για να μη με παίρνει από κάτω)



7 comments:

Jason said...

Εγώ ήξερα ότι αυτός ο "ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ" είχε γεμίσει το Χαλάνδρι με την επιγραφή αυτή.
Ότι είχε επεκταθεί μέχρι την Πλάκα δεν το ήξερα, αλλά πολύ χάρηκα που (κατά σύμπτωση, είδες;) μπήκα σε ένα μπλογκ και το έμαθα!

Iliaxtida said...

εγω παλι μονο στην Πλακα το εχω δει ως τωρα...!! ;)

Aurangel said...

Το κάρμα πάντα θα ισχύει!
Στο χέρι σου είναι να το μετατρέψεις σε καλές πράξεις για να σου επιστραφούν πίσω στο πλήρωμα του χρόνου.
Την καλημέρα μου!

Ρούντιγκερ said...

εγώ σαν καλή πρωτοετής έχω να πω πως δεν έχω δει τη συγκεκριμένη επιγραφή πουθενά (εξάλλου δεν είμαι κάτοικος Αθήνας), αλλά γυρίζει στο μυαλό μου αυτή η σκέψη εδώ και πολύυυ καιρό !
μάλλον όλη η ζωή είναι αλληλουχία από συμπτώσεις...

Iliaxtida said...

@Aurangel
Πρεπει επισης να εχεις τα ματια σου ανοιχτα και να εισαι δεκτικος σε οτι βρισκεται στο δρομο σου γιατι δεν ξερεις ποτε που μπορει να σε οδηγησει ;) (για οτι εχεις καλο προαισθημα φυσικα!)

@Ρουντιγκερ
Δεν ξερω νομιζω οτι ισχυει τελικα.Παρα πολυ ωραια, μπορεις να την ψαξεις και εκτος Αθηνας εσυ λοιπον!! ;)

Ρούντιγκερ said...

ή μπορώ να ξεκινήσω να το γράφω εγώ στη Θεσσαλονίκη ;)

Iliaxtida said...

;)