Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, December 3, 2007

the bad&good side of things


Μετά πό μια βδομάδα γεμάτη αγωνία και διάβασμα..να 'μαι πάλι!! Η σημερινή μέρα ήταν κάτι σα γιορτη για μένα..Μπορεί να σας ακουστεί περίεργο όταν μάθετε τι έκανα σήμερα, αλλά έτσι νιώθω.. Σήμερα ήμουν από τις 9 ως τις 4μιση στο imperial στο μεταξουργείο και έδινα proficiency.. Από χθες το βράδυ άρχισα να λαμβάνω μηνύματα για "καλή επιτυχία" κλπ.. Το ότι μου έστελναν απλά να μου πουν καλή επιτυχία(τύχη βασικά!!) :) με συγκίνησε αφάνταστα.. Ένιωσα πολύ πιο όμορφα απότι αν λάμβανα "χρόνια πολλά" στη γιορτή ή τα γενέθλιά μου... Συνάντησα μια φίλη μου που είχα να δω αρκετό καιρό εκεί(έδινε κι αυτή) και ένας φίλος μου ήρθε να με δει, εκτός από την καθηγητριά μου..Σ'ευχαριστώ Βικτωράκο!! Και δε φτάνει μόνο αυτό, αλλά με έπαιρναν και τηλ μετά να δουν πως πήγα.. όσο κουρασμένη και να ένιωθα αυτά τα παιδιά μου έδωσαν πραγματικά δύναμη..
Απλά ήθελα να υπενθυμίσω οτι η χειρότερη μέρα μπορεί έτσι απλά να γίνει μία από τις καλύτερες... :))

και τωρα...χαμόγελααα!!! :) :) :) ...έτσι μπράβο!! :)) <--εγώ !!

22 comments:

Εν Πλω said...

Περίπου κι εγώ αυτό βίωσα σήμερα. Ενώ η μέρα ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς, τελικά πέρασα πολύ ωραία!
Καλά, η αλήθεια είναι ότι στο πρώτο μέρος της ημέρας ίσχυσε το "αφού δεν μπορείς να τ' αποφύγεις, απόλαυσέ το!". Και το απόλαυσα!!!

Αλλά τώρα μιλάμε για σένα, ας μην κλέψω εγώ την παράσταση! :)

Η αλήθεια είναι ότι τα πιο ωραία πράγματα έρχονται από 'κει που δεν τα περιμένεις (και τα πιο άσχημα, βέβαια...!)!

Μα, τι μπορεί να κάνει ένα τηλεφώνημα...! :D

Καλά αποτελέσματα, λοιπόν (λένε και μετά την εξέταση "καλή επιτυχία!!!").

Iliaxtida said...

βασικα αυτο ειναι δικο μου σλογκαν!!το ελεγα συνεχεια αυτες τις μερες εννοωντας τη σημερινη μερα!!ελεος!!ελεος λεμεεεεε!!!

χαχα!

thanx!!

Εν Πλω said...

Έλεος δε λες τίποτα!!!

Haris said...

Σου εύχομαι να πέρασες επιτυχώς τις εξετάσεις σου. Να χαίρεσαι του φίλος σου, δεν βρίσκεις συχνά ανθρώπους που να νοιάζονται πραγματικά για την επιτυχία σου.

exilio said...

hope u did well :D
..και τώρα ξεκούραση ;)

Iliaxtida said...

haris
η αληθεια ειναι οτι λιγοι ανθρωποι χαιρονται πραγματικα με τις επιτυχιες των αλλων..δε θα τους κατηγορουσα ως κακους..απλα υπαρχει ολλη ανασφαλεια εκει εξω

exilio
Ηοpe so too!!Ναι..ας παρω εναν υπνακο τωρα!! :D

Haris said...

Και ζήλια...

oneiroparmenh said...

Καλή επιτυχία μικρή μου!!Καλά αποτελέσματα να έχεις..

Iliaxtida said...

haris
το συζητουσα μολις τωρα..η ζηλεια δεν ξεκιναει απο την ανασφαλεια? δλδ γτ να ζηλευεις καποιον απο τη στιγμη που εχεις αυτοπεποιθηση κ νιωθεις σιγουρος(οσο μπορεις) με τον εαυτο σ?

oneiroparmenh
σ'ευχαριστω!!

Unknown said...

καλή επιτυχία, είμαι σίγουρος για τα καλά αποτελέσματα με τόση θετική ενέργεια που μάζεψες ;)

roadartist said...

καλη επιτυχία και απο εμένα φωτεινή ηλιαχτίδα!! :)

Iliaxtida said...

street spirit
σευχαριστω!ναι,βοηθαει πολυ η θετικη ενεργεια...!

roadartist
thaanks!!

aneksartitos2 said...

οι φιλοι ειναι το μονο κεφαλαιο στη ζωη απλα οπως σε στηριζουν να τους στηριζεισ

APSOY said...

καλόοοοοοοοο!
:)
Καλή επιτυχία να έχεις! :)

Εν Πλω said...

Ο ρόλος που επιτελούν οι φίλοι είναι, ενίοτε, σωτήριος και λυτρωτικός.
Εκτός κι αν έχεις φίλους αλήτες.
Αλλά ο άντρας πρέπει να είναι και λίγο αλήτης...!!!

:DDD

Iliaxtida said...

aneksartitos
οι φιλοι ειναι ενα απο τα σημαντικοτερα κεφαλαια στη ζωη..οσο γυρναω πισω βλεπω οτι χρωσταω πολλα σ'αυτους...

apsou
thanx!

Eν πλω
μ αρεσει οταν οι φιλοι μου ειναι αλητες(με την καλη εννοια βεβαια!) :))

Iliaxtida said...

"αλητακια" κοινως.......... :>

Βιργινία said...

Πάνε αρκετά χρόνια απο τότε που έδινα και εγώ..Πώς ήταν τα θέματα;

aggelika said...

Εγώ δεν μπορώ να πω ότι είχα τα ίδια αισθήματα όταν έδινα proficiency. Μάλλον θέλω να ξεχάσω την μέρα!! (Τις μέρες δηλαδή γιατί δεν το έχω δώσει μόνο μια φορά!!)
Όπως το περιγράφεις πάντως καλό ακούγεται. Είναι ωραίο να έχεις δικούς σου ανθρώπους δίπλα σου σε μια κρίσιμη στιγμή!
(Σου εύχομαι να το πάρεις εσύ γιατί εγώ δεν βλέπω να το παίρνω!!)

Iliaxtida said...

βιργινια
εεε...πως να ναι?? :/

aggelika
σε κτ τετοιες στιγμες αναθεωρεις κ καταλαβαινεις πολλα πραγματα..thanx!μην πτοεισαι!δν ειναι οτι δ προσπαθησες!δ θα μας πουν αυτοι αν ειμαστε καλοι η οχι!! :Ρ

SilentWalker-Cookingirl said...

κ εγώ έδινα σήμερα!πώς σου φάνηκαν?ευτυχώς στην έκθεση έβαλαν καλά θέματα!

Iliaxtida said...

εγω ξαναδινω το αλλο σ/κ.τοτε καλα μου ειχαν φανει,απλα δεν πηγα καλα προφορικα...