Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, June 11, 2007

I am an Athens Lover !!!







Προσπαθώ να θυμηθώ πώς μας ήρθε εκείνη η φαεινή ιδέα και γελάω... Τελικά υπάρχουν φορές που αυτές οι αυθόρμητες, ξαφνικές και όμορφες ιδέες μπορούν να καταλήξουν σε κάτι πολύ καλό, που και να το είχες σχεδιάσει δεν υπήρχε περίπτωση να γελάσεις τόσο και να βγει και τόσο τέλειο..!Όλα άρχισαν όταν ο φίλος μου μού είπε ότι θα ήθελε να βγάλε μερικές φωτογραφίες στην Αθήνα επειδή φεύγει το Σεπτέμβρη για Λονδίνο και θα του λείψει πολύ.. Και δείχνοντάς μου μια φωτό στο κινητό του που είχε βγάλει στην Πλάκα μου είπε οτι του είχε φανεί πολύ ωραία και έτσι αποφάσισε να βγάλει κι άλλες.. Ήταν 5 ώρες περπάτημα αλλά άξιζε!Να σας παραθέσω και έναν διάλογο που είχαμε με έναν κύριο από μια ταβέρνα :
Κύριος : Would you like to eat something?
Εγώ : No thank you(και γελάω)
Κ: Where are you from?
E: Greece(ο φίλος μου ήθελε να πει Spain αλλά του τη χάλασα)
Κ: Eλάτε παιδιά, πείτε μου, από πού είστε;
Ε: Από Αθήνα
Κ: Πού να ξέρω, δε βλέπεις συνήθως Αθηναίους να βγάζουν φωτογραφίες την Αθήνα
Ε: Εμείς δεν είμαστε συνηθισμένοι Αθηναίοι! :)
Κ: Οι ασυνήθιστοι είναι και οι πιο ωραίοι!! (γέλια)

Και τώρα, μια μικρή γεύση από το photo-walk!! :

33 comments:

Εν Πλω said...

Η Αθήνα πάντα μας εκπλήσσει!
Ενίοτε την εκπλήσσουμε κι εμείς!
Πόσα έχει δει, η κακομοίρα...
Και πόσα έχουμε να δούμε κι εμείς!

Γι' αυτό, λοιπόν...

Live your myth in Athens!!!

(Ναι, "τα παίρνω" απ' το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης!)

Υ.Γ.: Ωραίο ποστ, γεμάτο φρεσκάδα και ζωντάνια. Και νιάτα! ΝΙΑΤΑ!

Iliaxtida said...

thanx..!!Ναι η Αθηνα ειναι πολυ ιδιαιτερη πολη..Το "νιατα" μαρεσε..Ωχ..καταλαβα..Μετα τα 20 αρχιζει η παρακμη παντα το ελεγα! :D Δεν εξηγειται αλλιως 25 χρονων ανθρωπος να μιλαει για νιατα τοσο νοσταλγικα(το εχω προσεξει και αλλου)Να ζησουν τα νιατα λοιπον!! :D

Εν Πλω said...

Δεν είναι βιολογική η παρακμή, αλλά πνευματική. Μάλλον δεν είναι καν παρακμή, είναι αλλοτρίωση. Όταν η ψυχή σου περνά από την πρέσα του "ενήλικου" κόσμου και της "αγοράς εργασίας", "δηλητηριάζεται" αναπόφευκτα.

Όχι, δεν υποστηρίζω ότι γέρασα! Απλώς μ' αρέσει να υμνώ τα νιάτα (και τα δικά μου)!
Είναι η πιο ποιοτικά παραγωγική περίοδος της ζωής μας (όχι, βέβαια, με τα κριτήρια του καπιταλισμού)! Η παραγωγικότητα της ψυχής είναι υπέρτερη στον αξιακό (μου) κώδικα!

Να ζήσουν τα νιάτα!

Nathalie said...

Otan diavasa "na vgaloume fwtografies thn A8hna" ka8ws kai h syzhthsh me ton kyrio me ekane na fantastw klasikes fwtografies opws px. Akropolh. Autes pou vgalate omws einai apisteutes. Deixnoun thn pragmatikh A8hna, tis gwnies ths, tis "idiaiteres" omorfies ths.. Mou fainetai 8a paw ki egw kedro kai 8a to paiksw touristria pou fwtografizei!

Chloe said...

Πιστεύω οτι κάνατε καλα και φωτογραφίσατε την πόλη σας...είμαι σίγουρη οτι οι περισσότεροι Αθηναίοι δεν το έχουν κάνει.Ελπίζω εσείς να κερδίσατε κάτι απο όλο αυτό...

Dannossiel said...

πολύ όμορφο ποστ,πολύ όμορφες φωτό,πού όμορφη ιδέα.και να φανταστείς δεν την πολυσυμπαθώ την Αθήνα..έχω σκεφτεί να το κάνω στη Θεσσαλονίκη αλλά δεν έρχεται κανείς μαζί μου!

x-ray said...

Super, και μένα μου αρέσει να παίζω τη τουρίστρια στην Αθήνα, αν και δεν είναι εντελώς ψέμα. Σε όποια πόλη και να πας, τουρίστες της ζωη ήμαστε.

aggelika said...

Αχ υπέροχη η Αθήνα!! Δεν την αλλάζω με τίποτα!

Anonymous said...

Τι λες ορεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε δεν πουρέψαμε ακόμα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... Δεν σχολιάζω το ποστ σου γιατί θα γίνω πάλι γραφικός, αφού θα σου πω πάλι τα ίδια καλή συνέχεια... :):):)

Unknown said...

έκανες αυτό που συνήθως λέω να βλέπεις την αθήνα σαν ταξιδευτής, έχει τόσα πράγματα που έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε και δεν τα κοιτάμε πια. Τώρα που βρίσκομαι στην Πάνω Πόλη δεν ρίχνω πέτρα στην Κάτω, όταν με ρωτάνε για την Αθήνα εξακολουθώ να λέω ότι την αγαπώ και μου αρέσει. Έχει ασχήμιες αλλά έχει και ομορφιές, εσείς βγάλατε μια όμορφη αθήνα ;)

weirdo said...

Πολύ όμορφο..
Always stay a lover.. (της ζωής..)
:)

gerasimos said...

Αν ο 25 χρονών άνθρωπος λέει 'νιάτα' εγώ ο 30φεύγας τι να πω; 'Βρέφη'; Πάντως μόνο βρεφικές δεν ήταν οι φωτός και το ποστ, αλλά γεμάτα φρεσκάδα, κέφι και μπρίο. (Και όλα αυτά από έναν προδότη Αθηναίο που μετοίκησε στη Θεσσαλονίκη!)

Iliaxtida said...

Εν Πλω
Να ζήσουν,να ζήσουν δε λέω..Αλλά για να γινει αυτο πρεπει να υπαρχει πολλη πολλη θεληση!! :))
Όσο για την αλλοτροίωση που λες μακάρι να καταφέρουμε όσο μπορούμε να την κρατάμε μακριά...

Nathalie
Α,θα γελασεις παρα πολυ ειδικα με αυτους που θα σε κοιτανε!! :D Σημασια παντως εχει και τα "κλασικα" να τα βλεπουμε απο αλλη οπτικη γωνια.. :)

Chloe
Νομιζω οτι και εμεις κερδισαμε αλλα το σημαντικοτερο..Η ιδια η Αθηνα μας κερδισε.. :))

Danossiel
Thanx!!Να το κανεις οπωσδήποτε στην πόλη σου.Κάποιον θα βρεις σιγουρα..Ψαξε καλυτερα!! :)


X-Ray
Δεν εχεις καθολου αδικο..Αλλα να κανω μια διορθωση.Αλλο ο τουριστας και αλλο ο ταξιδευτης.Εμεις ειμαστε ταξιδευτες..Στην Αθηνα..Στη ζωη...Οταν ειδαν φιλοι μου τις φωτο μου ειπαν οτι δε θα ανηκαν σε εναν τουριστα.Αλλα σε εναν ταξιδευτη.Η ζωη ειναι ταξιδι λοιπον.. :)

aggelika
Ουτε εμεις!!Αν και ειμαστε δεκτικοι στο να δουμε και πολλα αλλα μερη :))

Shoorty
οχι ρεεεεεεεεεεεεε!!!!! :) Δεν ειπα τετοιο πραγμα!! :> Thank u thank u thank u!! :D

street spirit
αυτο ακριβως που ειπα και στην X-Ray..
Ολες οι πολεις ομορφες ειναι αν εχεις τη δυναμη να τις αγαπησεις οπως τους αξιζει.. :)

Weirdo
Ι keep trying ;)
Thanx!

Gerasimos
χμ.....Προδοσιες ακουω..Γιατι ετσι?? Anyway,δεν ειναι προδοσια αυτο...Αν τη θυμασαι με αγαπη και δεχεσαι οτι ναι,εισαι αθηναιος!! :)
Νιατα!Νιατα για ολους μας!Γιατι ολοι νομιζω εχουμε αυτη τη θεληση για ζωη.Πως οταν μας παει κτ στραβα εχουμε το κουραγιο να ξαναπροσπαθησουμε.. :) Ευχαριστουμε πολυ..!

Mathilde said...

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy biiiiirthday to you
Happy birthday to you!!!!

;D

Iliaxtida said...

mathilde
τι ευχαριστη εκπληξη ηταν αυτη...!!
ευχαριστω ευχαριστω..!!!Αυτα τα γενεθλια ολο ευχαριστες εκπληξεις ειναι :D !!!Φου!!! :D

Εν Πλω said...
This comment has been removed by the author.
Εν Πλω said...

Έχεις γενέθλια;

Εν τοιαύτη περιπτώσει, να μη ζήσουν μόνο τα νιάτα, να ζήσεις κι εσύ (δηλαδή, να ζήσουν τα νιάτα!)!!!

Να τα εκατοστίσεις και να είσαι πάντα η πιο λαμπερή αχτίδα του Ηλίου, που θα ρίχνει φως στο απανταχού σκοτάδι (ιδίως σε αυτό της ψυχής)!

Iliaxtida said...

Εν Πλω
Ναι..(είχα δηλαδή!!)Σ'ευχαριστω πολυ!!Αν συνεχισω να ακουω και να ζω τοσο ομορφα πραγματα σιγουρα θα παραμεινω λαμπερη μεχρι τα 100.....9 μου!!!!!!!! :D

x-ray said...

ε;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

να μιιιίαα σοφηηή...
Χρόνια σου πολύχρωμα
με πολλά χαμόγελα.

stefanos said...

ζεστές φώτος, με λάμψη φρέσκια, ατυποποίητη.
Σε ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας.
και (γενέθλια γαρ) να έχεις ότι ποθείς στην ζωή σου

Iliaxtida said...

X-ray
Πραγματικά ειναι τα πρωτα γενεθλια που ακουω αυτο το τραγουδακι τοσες φορες!! :D Ευχαριστωωω!! :)

Στεφανος
Μα ειναι οντως τοσο ωραιες που αν δεν τις μοιραζομουν θα εσκαγα!! :D Σ'ευχαριστω πολυ!! :)

Anonymous said...

Κάποιος δεν άφισε κανενα σχόλιο στο post αυτό.
Κάποιον τον έτσουξε;;;;;

Iliaxtida said...

Anonymous
Ποιον?

Kallitexnes said...

athens lover δεν είμαι... βασικά δεν δένομαι πολύ με πόλεις, κτίρια κτλ. ίσως με αυτοκίνητα, τέσπα.

Μου αρέσουν πολύ οι εικόνες με το φώς και τις λοιπές ηλιαχτίδες. Ωραίος ο φίλος btw.

Την επόμενη φορά με ψηφιακή παρακαλώ για να είναι καθαρότερες :)

well done !

-vasilis

Iliaxtida said...

βασιλη γλυκο μου με ψηφιακη ειναι..μα δεν καταλαβαινεις την οπτικη του καλλιτεχνη!!τς τς...Ουτε εγω δενομαι γενικα απλα αγαπω την αθηνα και μαρεσει πολυ!!πως να το κανουμε??? :)
Thanx!!!

Unknown said...

iliaxtida μου, έστω και καθυστερημένα χρόνια πολλά και καλυτερότερα, να ζεις πολλές γεμάτες στιγμές, έχεις γενέθλια την ίδια μέρα με δύο καλούς μου φίλους ;)

Iliaxtida said...

θα ειναι καλα παιδια ειμαι σιγουρη!! :)) Σευχαριστω,street spirit μου!!Ελπιζω να πολαβω να ανεβασω κανα καινουριο ποστακι μες στη βδομαδα!(ασχετο)

Anonymous said...

Άντε να ανεβάσεις τίποτα γιατί δεν μπορώ άλλο.... iliaxtida ζούμε για να σε διαβάζουμε :) :) :) :)

Iliaxtida said...

shoorty
πω πω..μετα απο αυτο νομιζω οτι θα το επισπευσω...! :))

Anonymous said...

χαχαχαχαχα άντε ακόμα; τι κάνεις τόσες μέρες;

Iliaxtida said...

shoorty
Αντε, για να μη λες.. Και έρχεται κ αλλο οπου ναναι!! :)

Anonymous said...

Well said.

Iliaxtida said...

mandy
thanks!