Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, November 5, 2007

Απορίες...

Λοιπόν....τι να φταίει πια με μένα? Το ότι θέλω να ερωτευτώ απεγνωσμένα..? (μπα..!) Ή μήπως η σημερινή μέρα ήταν τόσο gloomy (!) που μελαγχόλησα μέχρι αηδίας και δεν είχα να σκεφτώ κάτι καλύτερο;;

Τον είδα την πέμπτη και την Παρασκευή το βράδυ για λίγο.. Αλλά τον σκεφτόμουν όλο το Σάββατο και την Κυριακή!!(τι σ/κ κι αυτό!) Και δεν το κάνω επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω(όπως λέω για να δικαιολογηθώ..) Η κατάσταση μου με ώθησε σε κάποιες σκέψεις.. Αναρωτιέμαι αν κάθε φορά που μας αρέσει κάποιος γιατί πρέπει να γίνεται πάντα κάτι να σε ξενερώνει και να μη σ’ αρέσει μετά; Μήπως αυτό σημαίνει ότι δε σ’ αρέσει πραγματικά; Η όταν θες κάποιον ποτέ να μη σου κάθεται (η φάση καλέ! τι σκεφτήκατε;;! :) ) αλλά όταν δ τον θες να μη σε αφήνει σε χλωρό κλαρί..;; Νομός του Μέρφι λέγεται αυτό ή κάπως αλλιώς??? Φυσικά φράσεις του στυλ "όλα στραβά θα σου πάνε" δεν είναι κατάλληλες για αισιόδοξα άτομα γι’ αυτό και θα σας συμβούλευα να μην τις υιοθετήσετε! Βέβαια, όταν έχει έξω έναν καιρό σαν τον σημερινό και το συννεφάκι στο απέναντι κομμάτι του ουρανού είναι η μόνη σου συντροφιά, τέτοιες σκέψεις δεν είναι καθόλου απίθανο να σου περάσουν από το μυαλό.. Απλά να περάσουν όμως γιατί αν κάτσουν παραπάνω δεν μας βλέπω καλά..!
-Κυρία, κυρία!! Ακόμα μια απορία.. Αν αυτός που μας αρέσει μοιάζει με κάποιον άλλο ο οποίος επίσης μας αρέσει(‘η που ενίοτε έχουμε φάει και ένα ψιλοκολληματακι!) τι σημαίνει αυτό? Εδώ τι κάνουμεε??
Αnyway, μπερδεύομαι και δε μ’ αρέσει αυτό. Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, ο καιρός είναι χάλια, ακούω τη μουσική του 2, τον σκέφτομαι συνέχεια, δεν ξέρω σχεδόν τίποτα για αυτόν, δεν ξέρω αν και πότε θα τον ξαναδώ, του έδωσα ένα (τόσο δα) πράσινο φωτάκι, όταν χτυπάει το κινητό μου ταράζομαι, νιώθω ότι δε θα ξενερώσω (και) αυτή τη φορά αλλά μοιάζει με μία άλλη ύπαρξη και φοβάμαι μήπως είναι αυτό που με τράβηξε...και δε θέλωωω!
Και για να το θέσουμε ακόμα πιο απλά.. Θέλω να τον
ξαναδώ!!(όσο πιο σύντομα γίνεται by the way.. :) )


sorry για το πρήξιμο άλλα ήθελα κάπου να τα πω..να ξεσπάσω βρε αδερφέ!! ;)
α...και κάτι ακόμα..Υπάρχει έρωτας με την πρώτη ματιά;;; (κάτι σε διαφήμιση μου κάνει αυτό.. :/ )

25 comments:

Εν Πλω said...

Καλά, αφού ένιωθες έτσι, γιατί δε μου μιλούσες τόσον καιρό, βρε κουτό;;;

:)))

aggelika said...

Υπάρχει έρωτας με την πρώτη ματιά! Πώς αλλιώς θα λέγαμε αυτό που νιώθουμε όταν από την πρώτη στιγμή που αντικρίζουμε ένα πλάσμα παθαίνουμε τραλαλά?!
anyway, κάνε ότι σου πει η καρδιά σου.. Σε συμβουλεύω να του μιλήσεις και αααν κάτι στραβώσει στη μέση δεν τρέχει και τίποτα βρε αδερφέ, τόσα δισεκατομμύρια άντρες υπάρχουν ακόμα στον πλανήτη!!

Iliaxtida said...

Εν Πλω
χαχα...γελασαμε..!! :D (ή μηπως μιλας σοβαρα?με μπερδεψες...!%) )

aggelika
απλα ολες αυτες οι εννοιες ειναι δυσκολο να προσδιοριστουν και γιαυτο αναρωτιεμαι..καταλαβαινεις νομιζω.. :) ασε που το παδι εχει σχεση με κρητη!απο αγ.γαληνη κι ολας!αθηναιος ειναι βασικα απλα παραθεριζει εκει... :))

Εν Πλω said...

Πω πω! Κοίτα την πώς τσίμπησε η ερωτευμένη Ηλιαχτιδούλα!!! :)))

Δεν είμαι εγώ:

α) δεν έχω σχέση με Κρήτη (και δη με Αγία Γαλήνη!)

β) δεν με είδες την Πέμπτη, ούτε την Παρασκευή το βράδυ - έστω και για λίγο! Έκανα άλλα πράγματα τότε! :)

γ) όσο για το αν με σκεφτόσουν όλο το Σαββατοκύριακο, δεν παίρνω κι όρκο! :p

Επίσης, πολύ ωραίο το "2".

Ακόμη, ναι, υπάρχει έρωτας με την πρώτη ματιά. Σου μιλώ εκ πειράς. Ωστόσο, υπάρχει και έρωτας από τη... δεύτερη ματιά, να μη σου πω κι από την τρίτη! Σου μιλώ πάλι εκ πείρας! :)

Τώρα, αν σ' αρέσει επειδή σου θυμίζει κάποιον άλλον, αυτό είναι ένα μικρό πρόβλημα. Κάτσε και σκέψου και ξεκαθάρισέ το με τον εαυτό σου.
Διότι εάν πράγματι συμβαίνει αυτό και ξεκινήσει αυτή η -υπολανθάνουσα- σχέση, όταν αυτό θα έρθει στην επιφάνεια, το αποτέλεσμα θα είναι πολύ οδυνηρό. Και για σένα και για εκείνον (ΔΕΝ σου μιλώ εκ πείρας!)...

Καλή τύχη σε όλα!

Υ.Γ. 1: Μ' αρέσουν πολύ αυτά τα μικρά "ξεκάρφωτα" ποστάκια σου! Ίσως φταίνε τα τραγούδια που σε πήραν απ' το χέρι; Ίσως φταίει η βροχή που κλαίει, με παράπονο κι οργή; :)

Υ.Γ. 2: Επίσης, μ' αρέσει να σε πειράζω!!!

Υ.Γ. 3: Λες νά 'μαι εγώ τελικά;;; Δεν ξέρω... :D

Kallitexnes said...
This comment has been removed by the author.
Kallitexnes said...

Αγαπητή iliaxtida νομίζω πως την πάτησες για τα καλά!!!!!

-Γιώργος

aggelika said...

φυσικά και είναι δύσκολο! Αλλιώς κανείς δεν θα είχε ερωτικά προβλήματα και όλοι θα ήταν ευτυχισμένοι!
Δες το σαν μια ευκαιρία να ξαναπάς στην Κρήτη λοιπόν!lol
καληνύχτα..

Anonymous said...

κοριτσάκι τελικά μάλλον όλα συμβαίνουν όταν πάψεις να τα περιμένεις..το έχησα και αυτό..σε μια στιγμή μέσα να αλλάζει όλος ο τρόπος που αντικρύζεις τα πράγματα

Iliaxtida said...

Εν Πλω
καλε εγω δν εννοουσα εσενα!νομιζα οτι εννοουσες 'γιατι δ σου ειχα μιλησει γι'αυτο'..τελοσπαντων
χαχα!!
κι εγω πιστευω οτι υπαρχει..για τον ερωτα δν ειμαι σιγουρη ακριβως μηπως τον μπερδευω με τον ενθουσιασμο...
κοιτα,μου θυμιζει καποιον που τον εχω αχτι,αλλα δν εχει γινει τπτ μεταξυ μας ποτε
υ.γ 1 : thaanks!ποιος ξερει...? :)
υ.γ 2 : :))
υ.γ 3: χαχα..!Καλο. by the way,δ νομιζω οτι θα μπορουσα να ερωτευτω καποιον χωρις να τον εχω δει :/ (μου 'ρθε)

kallitexnes
λες ε? :D

aggelika
λες κι εσυ ε? αχ.. η κρητη θα μας την κανει τη ζημια, το βλεπω εγω!! :D

βιργινία μου,συμφωνω α π ο λ υ τ α ...

Εν Πλω said...

Άστο τώρα, μην προσπαθείς να το μαζέψεις!!! :DDD

Νομίζω ότι σύντομα θα καταλάβεις αν είσαι ερωτευμένη ή απλώς ενθουσιαμσένη. Ο χρόνος (δυστυχώς) είναι το πιο αξιόπιστο κρας τεστ (επίσης είναι κι ο καλύτερος γιατρός - άσχετο!).

Ούτε εγώ νομιζω οτι θα μπορουσα να ερωτευτω ΚΑΠΟΙΟΝ χωρις να τον εχω δει. ΚΑΠΟΙΑ, όμως, θα μπορούσα...

(Κρυάδες! :) Πέρα από την πλάκα, εννοείται ότι για να αναπτυχθούν ΑΛΗΘΙΝΑ συναισθήματα απαιτείται η προσωπική επαφή. Μέσω ίντερνετ - αλληλογραφίας - τηλεφώνου - σημάτων καπνού - ταχυδρομικών περιστεριών κ.λπ. λίγο "χλωμό" το κόβω...!)!

Άντε γεια τώρα και να βλέπουμε και καμιά ταινία στο σινεμά, έτσι; :D

Jason said...

Α κάποτε ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Μία ματιά - δεν υπήρξε ποτέ δεύτερη. Ίσως γι' αυτό. Ίσως άμα την είχα γνωρίσει, τώρα να μην τη θυμόμουν καν. Ποτέ δεν ξέρεις. Αλλά εκείνη τη ματιά τη θυμάμαι, γιατί δεν υπήρξε δεύτερη να τη φθείρει, έμεινε αναλλοίωτη.
Όσο λιγότερο έχεις ζήσει κάποιον, όσο λιγότερο έχει φθαρεί στα μάτια σου, τόσο περισσότερες οι πιθανότητες να είναι πολύ ψηλά στη σκέψη σου.

Iliaxtida said...

jason
απο τα καλυτερα πραγματα που εχω ακουσει ποτε..!Εχεις δικιο, γιαυτο οταν γνωριζουμε καποιον αρχιζει σιγα σιγα να μας ξενερωνει(αν δ μας αρεσουν καποια αλλα χαρακτηριστικα που βλεπουμε σαυτον) ενω οταν απλα τον εχουμε δει η του εχουμε μιλησει μια φορα τον εχουμε πολυ ψηλα στη σκεψη μας και τον εξιδανικευουμε..πολυ ενδιαφερουσα αποψη..

Iliaxtida said...

Εν Πλω
(μπλα μπλα μπλα..)
ειδα την αστεροσκονη! :) πολυ γλυκουλι.. :D

Εν Πλω said...

Τσ, τσ, τσ...

(Όσο για τον έρωτα με την πρώτη ματιά: αυτό που περιγράφετε, δεν είναι έρωτας. Ο έρωτας με την πρώτη ματιά είναι έρωτας, διότι ακριβώς ΞΕΚΙΝΑ από την πρώτη ματιά και, στη συνέχεια, εξελίσσεται (σε περισσότερες ματιές!).
Έρωτας ΜΕ την πρώτη ματιά υπάρχει. Έρωτας ΣΤΗΝ πρώτη ματιά, δεν υπάρχει!

Έτσι, λοιπόν, όσο λιγότερο έχεις ζήσει κάποιον, τόσο λιγότερο τον έχεις καταλάβει, τόσο λιγότερο τον έχεις βάλει στην ψυχή σου και τόσο λιγότερο έχεις μπει κι εσύ στη δική του ψυχή.

Αν γνωρίζεις κάποιον, μικρούλα (!), κι αρχίζει σιγά-σιγά να σε ξενερώνει, όπως λές, αυτό σημαίνει ότι δεν σε "άγγιξε" ποτέ, στην πραγματικότητα. Σημαίνει ότι αυτό που έζησες δεν ήταν αρκετά βαθύ, ώστε να είναι αληθινό.
Χρησιμοποίησες την κατάλληλη λέξη γι' αυτές τις περιπτώσεις: "εξιδανίκευση". Δηλαδή δίνουμε σε αυτό το "κάτι" διαστάσεις που στην πραγματικότητα δεν έχει.

Τέλος πάντων, είναι μια μεγάλη συζήτηση, η ώρα είναι πολύ προχωρημένη, εσείς δεν είστε εδώ κι εγώ είμαι πολύ μεθυσμένος για να συνεχίσω!

Καληνύχτα σας!

:D

Anonymous said...

Οραιότατα

Iliaxtida said...

φριξος
ναι...καλα ειναι.. :)

Anonymous said...

Θα θέλατε να ήσασταν στο όνειρο της Ρουμπέση !

exilio said...

Χμμ..έρωτας με την πρώτη ματιά;
Δεν ξέρω αν όντως ισχύει.
Μου φαίνεται περίεργο να το θεωρείς έρωτα κάτι που δεν έχει περάσει πρώτα κάποια σημαντικά στάδια.Νομίζω οτι είναι μια διαδικασία που απαιτεί μια ιδιαίτερη ωρίμανση..εσωτερικά.

Ίσως είναι και αυτό που αναφέρει ο εν πλώ.Η φάση του ξενερώματος είναι προφανώς ένα σημάδι ότι αυτό που πίστευες βαθύ κ αληθινό..χάνεται.
Πολλές φορές τα συναισθήματα είναι και παραπλανητικά..τα πλάθουμε εμείς οι ίδιοι..και αν δεν έχουν γερές βάσεις γκρεμίζονται.
Τίνω περισσότερο σε εναν ενθουσιασμό που..άλλες φορές εξελλίσεται σε έρωτα και άλλες όχι.

Όμορφο πράγμα πάντως να υπάρχει κάτι αληθινό και απο τις δύο πλευρές..εύχομαι να το βρείς :)

Anonymous said...

Απλά χαλάρωσε και ζήσε το ταξίδι ;-)

Anonymous said...

Δε μπορείτε ρε αλήτες. Ε αλήτες. Με τον καπετάν Τάσο τον Τρέσσο. Ακούει το... το σούρσιμο. Αν έπαιρνες το 16. Απ το κανάλι 16. Μπουνάτσες.

Iliaxtida said...

exilio
συμφωνω..ολα ειναι δημιουργηματα του μυαλου μας..και αυτο φαινεται οταν περασει πια ο ενθουσιασμος ο οποιος ενιοτε εξελισσεται σε ερωτα..τι μενει τοτε?βεβαια 'ερωτας' σαν λεξη σημαινει να ποθεις κατι, να το θες συνεχεια..γιαυτο ισως μπλεκουμε τν ενθουσιασμο με τν ερωτα..
αυχαριστω..επισης.. :)
βιργινια
το θεμα ειναι να ξεκινησει το ταξιδι..μη φυγω μονη μ εγω κ παω.. :/

Iliaxtida said...

προς υπολοιπους:
κτ δν πιανω εδω??!!

exilio said...

Lol..μάλλον παρεμβολές..μη δίνεις σημασία :)

p.s(thank u^^)

Kallitexnes said...

Έρωτας με την πρώτη ματιά... Δεν μου 'χει τύχει. Βασικά δεν ξέρω αν μου χει τύχει και έρωτας ποτέ... Έχω πρόβλημα με το βάθος! :) Δεν ξέρω αν είμαι ενθουσιασμένος ή αν είμαι ερωτευμένος. Πώς μπορεί να κάνει λόγο κάποιος για εγωισμό στον ερωτά του, δεν το καταλαβαίνω, δεν είναι σωστό, μου έχει συμβεί πάντως. :)

-Βασίλης

ΥΓ. Γιωργάκη τότε που το γραφες το comment που να ξερες ποιος θα δάγκωνε τη λαμαρίνα :P lolz

Iliaxtida said...

ναι,η αληθεια ειναι οτι δυσκολευομαστε πολλες φορες να ξεχωρισουμε τι απο τα 2 μας συμβαινει..ερωτας η ενθουσιασμος.. παντως και τα δυο καλα ειναι!ισως τ πρωτο λιγο καλυτερο!! :)