Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Sunday, February 17, 2008


Έξω χιονίζει.. Και μάλιστα πολύ. Ακούω Yann Tiersen και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι έχω δίκιο όταν λέω ότι τη Δευτέρα δε θα 'χούμε σχολή. Αλλά όλο και συνεχίζω το διάβασμα. Μάλλον είναι που δε θέλω να πάω για ύπνο από τώρα, κι ας είναι δυόμιση το πρωί.
Όλο ονειροπολώ τελευταία. δε μπορώ να συγκεντρωθώ. λες και το μυαλό μου έχει πάει σε άλλο σώμα-Σε ποιο άραγε; Μακαρι να είχε πάει εκεί που σκέφτομαι.. Ίσως να μάθαινα και τις σκέψεις σου... Θέλω να γραψω ένα παραμύθι.Aλλά δεν ερκεί μόνο να το θέλω... Βοήθησέ με.
Φτιάξε μου ένα παραμύθι, κι άσε μέσα του να ζω...

17 comments:

Anonymous said...

πολύ όμορφο, ονειροπολείς, δεν είναι πάντα εύκολο. Στις μέρες μας έχουμε καταντίσει να κοιτάμε πως θα γεμίσουμε το στομάχι μας, και πως θα πληρώσουμε το ένα και το άλλο και ξεχνάμε να ονειρευόμαστε.

Iliaxtida said...

ειχα αυτη τη συζητηση με ενα φιλο μου χθες..αν μπορουν ολοι οι ανθρωποι να ονειρευονται. Πιστευω οιτ ολοι εχουν αυτη τη δυναμη μεσα τους αλλα πολλοι δεν την εχουν ανακαλυψει ακομη...

Anonymous said...

όμορφες κουβέντες κάνεις με το φίλο σου :D

Anonymous said...

MAGOS EISAI? den exoume sxolh aurio!

Iliaxtida said...

οoth33r
ναι...ειναι καποια ατομα με τα
oποια κανουμε πολυ ωραιες κουβεντες..και επειδη δεν ειχαμε κ σχολη σημερα ειχαμε μαζευτει σε σπιτι κ τα λεγαμε χθες βραδυ ολοι.. :) αυτες ειναι οι ωραιες στιγμες της φοιτητικης ζωης :))

Ανωνυμε
μονο που ενω το ειχα καταλαβει εκανα βλακεια κ αντι να διαβασω το μαθημα που γραφω μετα διαβαζα της δευτερας..που τλκ το γραφω 3/3!!!τελεια!! :Ρ

aggelika said...

Βοηθάει και ο καιρός για ονειροπολήσεις! Κι εγώ κάπως έτσι είμαι!! Το χιόνι είναι υπέροχο!!

Iliaxtida said...

aggelika
ναι..και τι ωραια που ηταν η σημερινη μερα..με τον ηλιο και το χιονι!!αν δν ετρωγα κ τουμπα η δν πηγαινα να πεσω καθε στιγμη ισως να ηταν κ καλυτερα!! :D

Jason said...

Αυτές οι εξεταστικές είναι περίεργες εποχές, από πλευράς ψυχολογίας.

Αλλά να 'χαμε κι εμείς χιόνι ρε γαμώτο...

Iliaxtida said...

jason
οντως ωραιο το χιονακι...αλλα οι επομενες μερες με τον ηλιο ειναι ακομα καλυτερες!! ;>

Δ. Τζ. said...

Τουλάχιστον δυο μέρες ήταν κλειστά οι σχολές μας, οπότε... μια χαρά!

Ονειροπόληση, ε; Νομίζω ότι το χιόνι εντείνει τη διάθεση για daydreaming.

Iliaxtida said...

Δ.Τζ.
γεια σουυυ!!!
Για μενα το να βλεπω το χιονι να πεφτει ειναι κατι μαγικο.. Και μαλιστα να καθομαι μπροστα στο τζακι με καλη παρεα και να ονειροπολουμε ολοι μαζι με παει σε αλλο συμπαν..!!

Jason said...

Ε όχι, έλεος. Το ωραίο είναι το χιόνι να πέφτει, όχι να λιώνει.
Ίσως είναι και που το 'χω συνδέσει από μικρός με το ότι άνοιγε πάλι το σχολείο, αλλά πάντως οι μέρες με τον ήλιο μετά τη χιονόπτωση είναι οι χειρότερες μου όλου του χρόνου.

Iliaxtida said...

jason
εγω οπως καταλαβαινεις,σαν ηλιαχτιδα εχω μια αδυναμια στον ηλιο,γιαυτο τον συγχωρω που λιωνει το χιονακι...χε χε!

Nathalie said...

Ρε συ στην ίδια ακριβώς φάση ήμουν κι εγώ το βράδυ της Κυριακής..

Iliaxtida said...

nathalie
δε συγχρονιστηκαμε!!εγω ημουν το σαββατο το βραδυ.. :) παλι καλα την κυριακη ειχα παρεα κ ξεφυγα λιγο γτ αλλιως θα συγχρονιζομασταν!! :))

Φανή said...

'φτιαξε καρδια μου το δικο σου παραμυθι γιατι χανομαστε..' :)

Iliaxtida said...

φανη
απο τα αγαπημενα μ τραγουδια.. :)