Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, March 17, 2008

Πώς ένας ωραίος γκόμενος μπορεί να αποδειχθεί μεγάλος μαλάκας

Τον είχα δει το Νοέμβριο μια μέρα που είχαμε πάει για καφέ με κάτι φίλες μου. Ήταν στην παρέα μας, φίλος φίλης μιας φίλης μου. Τον πρόσεξα μετά από αρκετή ώρα γιατί η θέση που καθόταν δεν ήταν ευνοϊκή. Άρχισε να μου μιλάει, να με πειράζει και εντέλει με κάλεσε στο πάρτυ που θα έκανε σε ένα club για τα γενέθλιά του την επόμενη μέρα. Δεν έγινε εκεί τίποτα συγκλονιστικό πέρα από κάτι ψιλοπεσίματα και μόνο όταν ήταν να φύγουμε με αγκάλιασε και του είπα "ελπίζω να τα ξαναπούμε" και μου είπε "Ναι ναι ναι!" περιχαρής . Ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί είχα πολύ καιρό να ενθουσιαστώ με κάποιον. Δεν τον ξαναείδα και δεν πίστευα ότι θα τον ξανάβλεπα, μέχρι που μου έστειλε μήνυμα ο κολλητός τoυ να με καλέσει σε ένα πάρτυ που διοργάνωναν στο μαγαζί που είναι ο άλλος dj. Πήγαμε και περάσαμε ωραία. Αυτός ερχόταν, μας μιλούσε, είχε ένα attitude τελοσπάντων που φαινόταν ότι του άρεσα (ή ότι είχε καταλάβει ότι μου άρεσε και μου την έπεφτε). Μόλις πάω να φύγω με φιλάει σταυρωτά στις άκρες των χειλιών και μου κάνει : "Εσύ μη χάνεσαι!" Του λέω "Τι εννοείς; Αφού δεν έχουμε το κινητό σου." Και για να μη σας τα πολυλογώ μου το δίνει κ μου λέει ότι θα μου στείλει για καφέ. έρχεται μήνυμα πριν λίγες μέρες : "τι κάνεις; έχουμε πάρτυ στ....... Πάρε τα κορίτσια και ελάτε." Του είπα ευχαριστώ και μου ξαναστέλνει να με ρωτήσει αν θα πάμε. Του έκανα λίγο τη δύσκολη αλλά σίγουρα θα έκανα ότι μπορούσα για να πάω. Εν τω μεταξύ το μαγαζί που γίνονταν τα πάρτυ πάντα το ίδιο. Εκεί που παίζει μουσική ο φίλος του και αυτός κάθεται κάθε φορά στην πόρτα.(Κάτι τρέχει εδώ!) Το Σάββατο λοιπόν βγαίνουμε με τη φίλη μου και πάμε πρώτα σε ένα πάρτυ των παιδιών από τη σχολή να βρούμε την υπόλοιπη παρέα. Σκάμε 10€ εκεί γιατί μάλλον κάποιος από το τμήμα γούσταρε να βγάλει εύκολα λεφτά. Κατά τις 2 ενώ έχω πιει μια βότκα με πορτοκάλι και ένα σφηνάκι και έχω ψιλοζαλιστεί γιατί ήταν τελείως μπόμπες, μεθανόλη στο φουλ, φεύγουμε και οι άλλοι πήγαν σε άλλο πάρτυ ενώ εμείς συνεχίσαμε για ο τελευταίο μου πάρτυ στο γνωστό σε όλους μας club! Πάμε εκεί, πρώτη μούρη ο τύπος. Με βλέπει και-κλασσικά- με αγκαλιάζει. Του λέω "Είδες που ήρθα; Αλλά θα κάτσουμε λίγο". Με πειράζει : "Μη μου λες εμένα ότι θα κάτσεις λίγο!" Και τι μου λέει μετά ο γύφτος; "Θα περάσετε να κόψετε πρόσκληση; "Και σκέφτομαι "Όχι ρε π...η ήρθα για να σε δω και θα σκάσω και άλλα 10€ για το κ..μαγαζί; Γι' αυτό με κάλεσες;" Και επειδή οι πράξεις δείχνουν περισσότερα απ'ότι τα λόγια, ρωτάω τη φίλη μου αν θέλει να μείνουμε γιατί θα μας τελείωναν τα λεφτά σε λίγο. Εκείνη είπε ότι "τώρα που ήρθαμε ας κάτσουμε". Μου λέει "έλα βρε κοπελιά, μην είσαι τσίπισσα" ("Τι τσίπισσα βρε καραγκιόζη που με κάλεσες και μου λες να πληρώσω κι όλας αντί να με αφήσεις να περάσω! Όχι τίποτα άλλο και σου είπα ότι δε θα κάτσω και πολύ!") Με το που ακούω τη λέξη τα παίρνω. "Θέλετε να περάσετε έτσι; "Kαι μου ανοίγει το δρόμο ("Τώρα το θυμήθηκες βλάκα! Νομίζεις θα μου λείψει το υπέροχο πάρτυ σου σε ένα μέρος που ούτε καν θα πάταγα αν δε μου άρεσες!") Πληρώνω και μπαίνω αλλά η ξενέρα ξενέρα. Μιας και πλήρωσα αποφασίζω να περάσω καλά και αρχίζω χορό. Πάλι καλά έβαζε ωραία μουσική και χτυπηθήκαμε λίγο. Μου λέει η φίλη μου "Αν δεν έρθει να κάτσει λίγο μαζί μας θα είναι πολύ γαϊδούρι" "Ήρθε, αλλά για να χορέψει πάνω σε ένα τραπέζι που ήταν δίπλα μας" μετά ήρθε κι ο κολλητός του και τραβάει και μένα πάνω. Μετά από ένα τζιν λεμόνι και μια βότκα-μπόμπα είχαν αρχίσει να μου φεύγουν οι αναστολές. Πάλι καλά που με το ύψος που έχω έφτανα το ταβάνι και στηριζόμουν γιατί αλλιώς δε με έβλεπα και πολύ καλά! :Ρ ξανάρχεται αυτός δεύτερη φορά και χόρεψε λίγο μαζί μου, έκανε τα γνωστά του κόλπα. Του λέω «Για να μην παρεξηγούμαστε, αν δεν είχα να πληρώσω δε θα έμπαινα.. Μου δίνει πεταχτό φιλί και φεύγει. (Τι να πω, του άρεσε η ατάκα μάλλον! :D ) Εγώ να θέλω από τη μία να τον σκοτώσω και από την άλλη να..!! J Τον βλέπω πιο πέρα να φιλιέται με τη δικιά του. «Πότε θα πάμε για καφέ;», με ρωτάει όταν πάω να τον χαιρετήσω πριν φύγω.(«Μηπως θες να το κανονίσουμε τώρα;!») Η γκόμενά του λίγο πιο κει. «Στείλε μου όποτε θες», του λέω και φεύγω. Το χέρι του αγγίζει το δικό μου. Φεύγω.



Quiz1 : Θα μου στέλει μνμ?

quiz2:αν στείλει τι να κάνω?

quiz3:Πώς να πάρω το αίμα μου πίσω? ;>

12 comments:

Unknown said...

θέλει ένα τεράστιο Χ τίποτα άλλο σαν να μην υπάρχει, σαν να μην υπήρξε ποτέ, χωρίς εξηγήσεις, χωρίς τίποτα άστον να αναρωτιέται απορώ που δεν το έχεις κάνει ακόμη

Love and Poison said...

Είπες "Στείλε μου όποτε θες..."
Έπρεπε να πεις "Μετακομίζουμε οικογενειακώς Αιθιοπία, θα σου στείλω κάρτ-ποστάλ..."

Νομίζω ότι και η φαιά ουσία που ξόδεψες για να γράψεις το ποστ, αποτελεί τιμή...

Enough said...

exilio said...

στην συγκεκριμένη περίπτωση θα έκανα αυτή την όμορφη κ χαριτωμένη κίνηση που κάνουν οι γατούλες κ τα σκυλάκια για να σκεπάσουν την.. ανάγκη τους ;Ρ

ignorance...και το κεφάλι ψηλά ;)

Iliaxtida said...

street spirit
μα το θεμα ειναι θα μπει στον κοπο να αναρωτηθει?να στειλει μνμ?γτ ετσι κ με ξανακαλεσει πουθενα εννοειται πως δεν προκειται να παω

love&poison
χαχα
μα δεν καταλαβες!θελω να δω αν θα στειλει..μα κι αυτος"Ποτε θα παμε για καφε!?" Εκεινη την ωρα ηθελε να το κανονισουμε???
μαρεσουν οι ανθρωποι που ειναι χυμα αλλα μεχρι εκει που δεν ενοχλει τους αλλους.
Οσο για το ποστ ειχα μια επιθυμια να το γραψω-δν ειναι οτι με επηρεασε συναισθματικα απλα τα πηρα με το σκηνικο!

exilio
χε! ;)
οχι τπτ αλλο,δεν ειχε και χωμα εκει γυρω!! :D

Anonymous said...

Iliaxtida, oloi oi antres einai malakes. Opos kai oles oi gunekes eiste poutanes...

Iliaxtida said...

ανωνυμε
δε συνηθιζω να σκεφτομαι ετσι. Αλλα η θεωρια που εκφραζεις αντιπροσωπευει τη γνωμη αρκετα μεγαλου πληθυσμιακου ποσοστου.. :/

Jason said...

Συμφωνώ με τους 3 πρώτους προλαλήσαντες, απλώς γνωρίζω καλά ότι τις γυναίκες τις τραβάνε ασυναίσθητα αυτοί που οι ίδες συνειδητά καταλαβαίνουν ότι δεν πρέπει να τις τραβάνε. Οπότε λόγια του αέρα είναι αυτά, λόγια του αέρα θα είναι αν πω κι εγώ να μη δώσεις σημασία και να μην κάθεσαι να σκας άμα θα ενδιαφερθεί και πώς θα φας ένα κρύο πιάτο εκδίκησης...
Ασχολήσου μέχρι αηδίας. :)

Iliaxtida said...

jason
ποσο δικιο εχεις..χεχε...λες ε?

Anonymous said...

δεν πιστευω οτι σε ενδιαφερει πραγματικα.. απλα ειναι ο εγωισμος σου που βγαινει στην επιφανεια.. ξερεις..
εννοειται εκδικιση! κανε τν να σε κηνυγαει..! :Ρ
πιστευω παντως οτι θα στειλει..
xx

Iliaxtida said...

ανωνυμε/η
ναι..ουτε εγω πιστευω οτι με ενδιαφερει πραγματικα..μακαρι να στειλει..μηπως καταφερω και "παιξω" λιγακι!χε!Παντως ενημερωτικα,δεν εχει στελει ως τωρα.
xxx

Anonymous said...

αν δεν στειλει θα καταριψει οοοτι εχω σιγουρο για τους αντρες γενικοτερα! απο τη στιγμη π θα στειλει παντως βασιζομαι πανω σοθ για τη συνεχεια.. χιχι!! :P
xx

Iliaxtida said...

εγω παντως το χω μεγαλη περιεργεια αν θα στειλει.Και τι θα λεει στο μνμ..εν τω μεταξυ εγω ξενερωνω ολο και περισσοτερο οσο πιο πολυ αργει(οποτε το θυμαμαι δλδ! :Ρ )
φιλιαα!