Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, March 4, 2008

Blogoπαίχνιδα :)) yeahhh!!

Άργησα λίγο αλλά τα κατάφερα...!
Ήρθε λοιπόν η ώρα να ανταποκριθώ στις προσκλήσεις όλων όσων με κάλεσαν στα τελευταία blogoπαίχνιδα, που ομολογώ ότι-σαν παιδί κ γω!-μαρέσουν πολύ...!Πρώτος λοιπόν με κάλεσε ο κύριος Π. αλλα θα τον αφήσω για το τέλος..Αν θυμάμαι καλά με έχει καλέσει ο street spirit, o apsou και ο Εν πλω στο παιχνίδι που διάλεξα να παίξω πρώτο.
Είναι αυτό που κοιτάς ποιο βιβλίο βρίσκεται πιο κοντά σου και το ανοιγεις στη σελίδα 123 και γράφεις μια φράση..εε?
Για να δω.. 'Μαθήματα φωτογραφίας', όχι.. 'Ανθολογία για κιθάρα', όχι...Α!τέλεια!'Μετάξι' του Αλεσσάντρο Μπαρίκκο. Επειδή όμως δεν έχει σελίδα 123 θα κόψω ένα τόσο δα ψηφιάκι και θα πάω σελίδα 12.και επειδή η σελίδα 13 είναι μία από τις αγαπημένες μου θα αντιγράψω μία παράγραφο από εκεί. Το παίζω λίγο πιο ελεύθερα το παιχνίδι, συγχωρήστε με-αλλά τι να κάνω που είναι από τα αγαπημένα μ βιβλια..?εεε? :)

"Πέντε χρόνια αργότερα το Λαβιλλεντιέ είχε επτά μεταξουργεία κι είχε γίνει ένα από α κυριότερα ευρωπαϊκά κέντρα σηροτροφίας και μεταξοκλωστικής. Δεν ανήκαν όλα στον Μπαλνταμπιού. Διάφοροι πλούσιοι και γαιοκτήμονες της περιοχής τον ακολούθησαν σ'αυτή την περίεργη επιχειρηματική περιπέτεια. Στον καθένα τους ο Μπαλνταμπιού αποκάλυψε, χωρίς πρόβλημα, τα μυστικά του επαγγέλματος. Αυτό τον διασκέδαζε πολύ περισσότερο από το να κάνει λεφτά με ουρά : να διδάσκει και να έχει μυστικά να διηγηθεί. Τέτοιος άνθρωπος ήταν."

Στο άλλο παιχνίδι τώρα, με κάλεσε η nathalie και ο apsou. Οι κανόνες είναι : Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’αγαπώ στον-ην σύντροφο σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει. Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά.

Λοιπόν εμένα το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το "Σ'αγαπώ" του Κοργιαλά το οποίο είναι πολύ ωραίο κατά τη γνώμη μου...

Απόψε μοιάζει ο ουρανός γαλάζια ξένη φυλακή
μικρό ταξίδι ο προορισμός που σε κανέναν δεν αρκεί
αρχή και τέλος αρχή και τέλος η σιωπή

Από πανί ψηλό πετώ και από παράθυρα κλειστά

φτιάχνει παγίδες το παρόν και καταστρέφει το μετά

ο χρόνος δέντρο ο χρόνος δέντρο στη φωτιά

Μα εγώ είμαι εδώ και σ'αγαπώ χωρίς να ξέρω το γιατί

λίγο το φως μες την καρδιά μα αυτό τολίγο μου αρκεί
να
έχω ένα λόγο για να πω, όταν γυρίσεις να σαι εδώ

το σ'αγαπώ όπως κανείς όπως κανείς δεν στο 'χει πει

όπως κανείς δεν στο 'χει πει

Σεντόνι μαύρο και σατέν είναι της νύχτας η αγκαλιά
τα χείλη σμίγοντας θα βρουν αγκάθια πάνω στα φιλιά
Μικρό το μέλλον, μικρό το μέλλον μια γουλιά

Μα εγώ είμαι εδώ και σ'αγαπώ χωρίς να ξέρω το γιατί

λίγο το φως μες την καρδιά μα αυτό τολίγο μου αρκεί
να
έχω ένα λόγο για να πω, όταν γυρίσεις να σαι εδώ

το σ'αγαπώ όπως κανείς όπως κανείς δεν στο 'χει πει

όπως κανείς δεν στο 'χει πει

Δεν καλώ κανεναν άλλο γιατί φαντάζομαι οι περισσότεροι έχετε παίξει..Όποιος θέλει πάντως μπορέι να ξεκινήσει!!
Και mr. Π το δικο σ ειναι το επομενο! Ευχαριστω για τις προσκλησεις!! :))





7 comments:

Εν Πλω said...

Πολύ όμορφο τραγούδι.

Δυστυχώς, είναι αλήθεια ότι "φτιάχνει παγίδες το παρόν και καταστρέφει το μετά". Γιατί το αύριο θα ήταν πολύ διαφορετικό, αν δεν υπήρχαν τα πείσματα του σήμερα, που μας παγιδεύουν.

Βέβαια, κάποια πράγματα παραμένουν αναλλοίωτα και δεν παγιδεύονται: "Μα εγώ είμαι εδώ και σ'αγαπώ χωρίς να ξέρω το γιατί".

:)

Unknown said...

έλα να πάρει, αυτό έπρεπε να είχα κάνει και γω, ξέρεις πόσα βιβλία ξεφύλλισα για να βρω τη σελίδα 123 με πέντε περιόδους και πάνω;;;;;)

APSOY said...

Το "σ'αγαπώ" του Κοργιαλά δεν το έχω ακούσει :Ρ
Αλλά φαντάζομαι θα είναι αρκετά καψούρικο ειδικά αν στο τέλος δε μιλάει για τα Σκόπια :Ρ
χεχε
:)

Iliaxtida said...

Εν Πλω
...

street spirit
χαχαχααα!! ;>

apsoy
πειραζει που δεν το πιασα??(ειναι κ πρωι!) :/

Εν Πλω said...

Ηλιαχτιδούλα, έχεις μια ακόμη (μουσική) πρόσκληση!

APSOY said...

Σσσσσττττ...
(σου ψιθυρίζω μυστικό)
Δεν άκουσες για τον ντόρο που είχε γίνει που ο Κοργιαλάς μετά από τέλος της συναυλίας του να στείλουμε να βομβαρδίσουμε τα Σκόπια?
;)

Iliaxtida said...

apsou
μπα,δεν το ακουσα..η αληθεια ειναι οτι τα προσωπα της showbiz δεν τα πολυπιστευω στις δηλωσεις τους..Παντως ειναι λιγο χαζο εκ μερους του..