Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, March 11, 2008

Blogoπαίχνιδα part 2

Μου ήρθε μια πρόσκληση από τον Π. πριν καιρό για να συμμετέχω σε ένα παιχνίδι στο οποίο θα πρέπει να μιλήσω για εφτά ελαττώματά μου..μμμμ....

1.Επιμονή
Έτσι και μου κολλήσει κάτι στο μυαλό,αυτό ήταν...!Και ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα δε μου ξεκολλάει με τίποτα μέχρι να το καταφέρω!Φυσίκα κάποιες φορές υπήρξαν πράγματα που ήθελα και δεν κατάφερα..(λίγες βέβαια)...Την απώθηση ως ψυχολογική διαδικασία άμυνας την ξέρετε??? :/

2.Εγωισμός
Είμαι εγωίστρια αλλά σε πολύ συγκεκριμένα θέματα..Νι..Υπάρχουν κάποιες φορές που θέλω να περάσει το δικό μου αλλά πάντα ο λόγος είναι δικαιολογημένος και λεπτομερειακά τεκμηριωμένος.. :)

3.Κυκλοθυμία
Εκεί που είμαι μες στην καλή χαρά μπορώ να μουρτζουφλιάσω με κτ που έγινε και σε μένα είχε τόσο μεγάλο αντίκτυπο ώστε να μου χαλάσει τη διάθεση. Και το αντίθετο.Γελάω χωρίς λόγο(για τους άλλους,γιατί για μένα πάντα υπάρχει!)

4.Κόμπλεξ κατωτερώτητας
Είναι στιγμές που νομίζω ότι δε μ'αγαπάει κανείς και ότι όσο και να προσπαθώ να κρατήσω τις φιλίες μου είναι μάταιο γιατί θα έρθει η στιγμή που οι φίλοι μου δε θα είναι πια εδώ για μένα..μπουχουχουουου!!!!........

5.Οξυθυμία
Τα παίρνω για ψύλλου πήδημα κάποιες φορές...(όχι πολλές) :)

6.Κυνισμός
Υπάρχουν φορές που πληγώνω τους άλλους με τη μεγάλη δόση ειλικρίνειας που εκφράζω..

7.Αναισθησία
Ώρες ώρες δεν καταλαβαίνω Χριστό!

6 comments:

Love and Poison said...

;)))))) Ωραίος ο κυνισμός... δηλώνει μεγάλο δείκτη ευφυίας όπως και ο σαρκασμός... Και επίσης γοητεύομαι από ανθρώπους που χρησιμοποιούν αυτούς τους 2 τρόπους στο χιούμορ τους...

Pall mall dear...

υ.γ. Ποιος είναι αυτός ο Χριστός που δεν καταλαβαίνεις?

Iliaxtida said...

love and poison
ενας φιλος μου ελεγε οτι τεινουμε να συμπαθουμε αυτους που εχουν σαρκαστικο και αυτο-σαρκαστικο χιουμορ....
:)

υ.γ.μηπως ξερω κ γω???αφου δεν τον καταλαβαινω!! :D

Anonymous said...

νιώθω σαν να διαβαζω τα δικα μου ελαττωματα!! γραφεις πολυ ωραια παντως.. :) θα επρεπε να ασχοληθεις με αυτο αν δεν το κανεις ηδη..
xx

Iliaxtida said...

ανωνυμε
σ'ευχαριστω!!η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να ασχοληθω καπως με αυτο αλλα δεν ξερω πως..δεν εχει βρεθει καποια ευκαιρια ακομα..
ολοι λιγο πολυ τα ιδια ελαττωματα εχουμε! ;)

Anonymous said...

μην το αφηνεις ετσι παντως! κηνυγησε το..
xx

Iliaxtida said...

ναι..θα προσπαθησω..το συζητουσαμε μαλιστα χθες με ενα φιλο μου..και γενικα οτι θελουμε να κανουμε κτ δημιουργικο κ δεν ξεραμε ακριβως τι..Αλλα οι ευκαιριες δεν ερχονται σχεδον ποτε οταν τις θες..