Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, April 15, 2008

Ανακοίνωση!!!!


Παραααμ!
Σήμερα είναι 15 του Απρίλη αν δεν κάνω λάθος!Όμως δεν πρόκειται για μια μέρα που θα την αφήσω να περάσει έτσι απλά..Πέρυσι τέτοια μέρα ξεκίνησα να γράφω σε αυτό εδώ το blog..!Είναι απίστευτο πώς περνάει ο καιρός.. Θυμάμαι πώς ήμουν τότε μέσα μου.. Έχουν αλλάξει πολλά..Μακάρι να έχω πάντα κάτι να γράφω..
Θα ήθελα εδώ να σημειώσω ότι έψαξα πολύ για να κάνω ένα δωράκι στο blogάκι μου, αλλά δυστυχώς δε μ'άρεσε τίποτα! Θα συνεχίσω να ψάχνω γι'αυτό να έχετε τα ματάκια σας ανοιχτά για τυχόν εκπλήξεις!χε!
Επίσης, τελευταία απ'ότι θα έχετ προσέξει δε γράφω συχνά και δεν μπαίνω συχνά σε άλλα blog..Δεν ξεχνάω κανέναν, απλά σαν παιδί και γω περνάω τις φάσεις μου! :)

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛA Iliaxtidoblog........!!! :D

12 comments:

Jason said...

Να μας ζήσει. :)

Iliaxtida said...

:)

Εν Πλω said...

Να ζήσεις iliaxtidashine.blogspot.com και χρόνια πολλά
Μεγάλο να γίνεις με ποστ πολλά!
Παντού να σκορπίζεις της συντάκτριάς σου το Φως
Και όλοι να λένε: "μα, πώς το κάνει; Πωωωώς;"! :D

Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου, που με κάνει να ταξιδεύω τον τελευταίο χρόνο (καλά, 11 μήνες είναι!).

Και ν' αποκαλύψω στο σημείο αυτό, κυρίες και κύριοι, ότι εσύ ήσουν η αφορμή για να ξαναρχίσω το μπλόγκινγκ, μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο απουσίας.
Οπότε, επίτρεψέ μου να θεωρώ αυτή τη γιορτή σου και λίγο δική μου...!

:)))

Fight Back said...

χρονια πολλα.
καλο πασχα να εχουμε και καλη πρωτομαγια και πιο μετα καλο καλοκαιρι

Iliaxtida said...

Εν Πλω
Ευχαριστώ ευχαριστώ!!!κερνάω και γλυκά!!χεχε!!φανταζεσαι να παω σχολη και να κερναω γλυκα για τα γενεθλια του blog?τελειο!(παιζει να το κανω,αλλα εχε χαρη που δε θελω να μαθουν ολοι οτι εχω blog!)
Αντε,σου δινω λιγη απο τη λαμψη μου :) παρε..!
Μου αρεσει να κανω τους αλλους να ταξιδευουν..Μακαρι να ακολουθησουν πολλοι ακομα..

fight back
ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενη που βλεπω μηνυμα ενος απο τους αγαπημενους μου bloggers σε αυτο το ποστ! :)
Eυχαριστω!!
χρονια πολλα γενικα,αλλά θα σταθω στο τελευταιο..στο καλοκαιρακι φυσικα που αναμενεται να μας παρει τα μυαλα..για μια ακομα φορα!! :D

psykasso said...

Μα το δωράκι στο μπλογκάκι είναι το ίδιο το μπλογκάκι ....

είναι αναδρομική κατάσταση .... ;)

Iliaxtida said...

psykasso
that's a nice way of thinking.. :)

Unknown said...

Χρόνια πολλά και καλυτερότερα, να φτάσεις τα χίλια ποστ, φυσικά μας χρωστάς πολλά γλυκάκια και ακόμη περισσότερα ποστάκια ;) να 'σαι καλά Iliaxtida

Iliaxtida said...

street spirit
για τα γλυκια ουδεις λογος!!τωρα, για το αλλο εχεις δικιο..Νιωθω οτι χρωσταω πολλα ποστακια και στον εαυτο μ ακομα..Που θα παει, θα παρω μπρος! ;) Ευχαριστωω!!!

Jason said...

Offtopic και irrelevant: Να πας να δεις το "Η άκρη του ουρανού". Χρόνια πολλά και πάλι και καλό Πάσχα.

Nathalie said...

Xronia polla kai trela! Keep posting! ;)

Iliaxtida said...

jason
θα το δω...επισης!!

Nathalie
:))