Monday, November 8, 2010
Τελικά μάλλον υπάρχει.
Τελικά υπάρχει Θεός.Αυτή είναι η σκέψη που τριγυρίζει έντονα στο μυαλό μου τις τελευταίες μέρες. Καμιά φορά μετατρέπεται σε ερώτηση."Υπάρχει Θεός?".Είναι φορές που λεω ΝΑΙ.Άλλες μπορεί να πω και όχι/ίσως/μπορεί. Οι στιγμές όμως που λέω ΝΑΙ είναι εκείνες που χαράσσονται μέσα μου και θέλουν σαν τρελές να μείνουν και να μη φύγουν με τίποτα, ακόμα κι αν η ασθενής μου μνήμη δεν τις βοηθάει με κανέναν τρόπο. Οι στιγμές αυτές είναι που εκείνη τη στιγμή με κάνουν να λέω το ΝΑΙ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
8 comments:
Εφόσων το να πιστεύεις πως υπάρχει θέος δίνει φως και νόημα στην ύπαρξη σου τότε καλά κάνει και υπάρχει. απ΄την άλλη εγω έχω δικούς μου θεούς που με βοηθάνε να συνεχίζω να ζω τη ματαιότητα. Δε μου προσφέρουν παράδεισο και αιώνια ζωή, απλώς τη αλήθεια τους.
Καλημέρα
το ποστ ειναι καθαρα αλληγορικο.εννοω οτι τελικα παντα θα υπαρει κατι να σου θυμισει οτι ολα θα πανε καλα, οσο στραβα κ αν εχουν παει στο παρελθον.οτι υπαρχει ελπιδα δηλαδη και ενας λογος να εισαι αισιοδοξος.αυτος ειναι ο δικος μου θεος.
Αν ο Θεός σου δίνει φώς ΄τόσο όσο να φωτίζεται η ηλιαχτίδα της ψυχής σου, αν το είναι σου γεμίζει ζεστασιά και αναταση, ναί υπάρχει. Και βρίσκεται μέσα μας. Καλή Χρονιά
καλη χρονια κ σε σενα μαρινα!!! :) θα συμφωνησω μαζι σου
Γεια!!!
Απλά τυχαία "έπεσα πάνω" στο άρθρο σου αυτό και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου τα εξής λινκς:
http://www.metrogreece.gr/News.aspx?a_id=15464
http://youtu.be/3xWIIR94JUk
http://youtu.be/y_xdrHaxpqc
@girl
σ ευχαριστωωω!!!
, από το 787 μ.Χ. αφ’ ότου η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος της Νικαίας υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχη Ταρασίου διατύπωσε τα κείμενα του Συνοδικού και τα καθιέρωσε ως μέρος της επίσημης ακολουθίας ψάλλονται σ΄ όλες τις ορθόδοξες εκκλησίες επτά αφορισμοί κατά των Ελλήνων και του Ελληνικού πολιτισμού καθώς κι ένα υβριστικό τροπάριο κι ένας υβριστικός μακαρισμός.
Τα κείμενα έχουν ως εξής :
1 «Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος ανάθεμα τρις».
Δηλαδή ανάθεμα τρεις φορές στους Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ήράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α..
@sirio1
θελεις να κααληξεις καπου μ αυτο?
Post a Comment