Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Sunday, April 15, 2007

Εισαγωγή...

Αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog μετά από πολλή σκέψη..Όταν όμως κατάλαβα οτι τις καλύτερες και πιο σωστές αποφάσεις στη ζωή μου τις επαιρνα πάντα αυθόρμητα, ήταν πια αργα.. Είχα ήδη καταναλώσει τις σκέψεις μου στο να αμφιταλαντεύομαι αν θα τα καταφέρω... Ύστερα από την ενθάρρυνση μίας από τους αγαπημένους μου bloggers, της mathilde και μια έντονη παρόρμηση που είχα, να'μαι τωρα...να γράφω αυτό το εισαγωγικό post! Καλώς με βρήκατε λοιπόν και ελπιζω να σταθω ανταξια της blogόσφαιρας!

8 comments:

Mathilde said...

Σιγά καλέ, που δε θα σταθείς αντάξια της μπλογκόσφαιρας.. Δεν είναι δα και τόσο φοβερό!

Όσο για την πολλή σκέψη, κακώς, πολύ κακώς.. (Μιλάω κι εγώ που διάβαζα 1 1/2 χρόνο μπλογκς άλλων και μετά το αποφάσισα..)

Λοιπόν, καλως ήρθες και πολυγραφότατο εύχομαι!!

Iliaxtida said...

mathilde,
σ'ευχαριστώ πολύ...Ειδες,σου εκανα και διαφημιση!!! :)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Καλώς ώρισες και Καλή Αρχή!
Η συστατική επιστολή της Ματθίλδης μετράει πολύ για μερικούς από μας - να το ξέρεις! Θα σε παρακολουθούμε, λοιπόν...
:-))

Iliaxtida said...

asteroid
Σ'ευχαριστώ πολύ!!Όσο για τη mathilde ειμαι σιγουρη! :)

Yellow Kid said...

Καλορίζικο!

Iliaxtida said...

yellow kid
thaaaaaaaanks!!!

114ΛΕΞΕΙΣ said...

Καλώς όρισες. Πολυγραφοτατη και πολυδιαβασμένη σου εύχομαι

Iliaxtida said...

Padrazo
Ευχαριστώ πολύ!! :))