Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, April 17, 2007

Χωρίς φωνή...

Σήμερα το βράδυ η κιθάρα μου ήρθε στο δωμάτιό και μού ζήτησε να κοιμηθεί μαζί μου...Παραξενεύτηκα, γιατί κοιμάται πάντα στο σαλόνι χωρίς παράπονο όλα αυτά τα χρόνια.Δε χρειάστηκε να τη ρωτήσω.Μόλις είδε την απορία στο βλέμμα μου άρχισε να μου εξηγεί:
"Είδα ένα όνειρο χθες το βράδυ, που με έκανε να νιώσω περίεργα...Φοβήθηκα..."
"Εφιάλτη;", ρώτησα.
"Ναι..Ίσως...Άκου..Ήρθε κάποιος, κάποιος που δεν είχα ξαναδεί, με πήρε στα χέρια του και άρχισε να αγγίζει απαλά τις χορδές μου...Έπαιζε τα πιο όμορφα τραγούδια που έχω ποτέ ακούσει, πόσο μάλλον νιώσει...Βρισκόμουν στον έβδομο ουρανό.."
"Μα αυτό δεν είναι εφιάλτης, αυτό ειναι υπέροχο", είπα.
Δεν μου έδωσε σημασία και συνέχισε.
"Ξαφνικά, εκεί που όλα κυλούσαν τόσο υπέροχα, με αφήνει κάτω, και σιγά σιγά και βασανιστικά αρχίζει να βγάζει μία μία τις χορδές μου..Τις ξετύλιγε, τις έλυνε και τις έβγαζε...Δεν μπορούσα να αρθρώσω ήχο, η μαγεία δεν είχε προλάβει να φύγει από πάνω μου...Όταν έβγαλε και την τελευταία έφυγε, εξαφανίστηκε όπως ακριβώς είχε έρθει, αφήνοντάς με εκεί...Χωρίς νότες...Χωρίς φωνή..."
"Κοιμήσου...", της είπα.

9 comments:

Mathilde said...

....

Δεν έχω τι να πω.. Καταγράφεται με τον καλύτερο τρόπο που έχω δει αυτό το χάσιμο της μαγείας.. Η έλλιψη φωνής..
Καταπληκτικό

(Αλήθεια, τι σκεφτόσουν τόσο καιρό πριν ανοίξεις το μπλογκ? Αποδεικνύεσαι τρομερή)

Iliaxtida said...

mathilde
:D
1)ναι...ισως να φταιει που χρησιμοποιησα ενα τοσο ευαισθητο μεσο, τη μουσικη
2)να σ πω την αληθεια, σκεφτομουν αν θα εχω χρονο να το ανανεωνω..
σ'ευχαριστώ παντως!

Anonymous said...

Έλα καλέ, δε θα σου βάλουμε και το μαχαίρι στο λαιμό, ούτε υπέγραψες κανένα συμβόλαιο για "κάθε-3-μέρες-ανανέωση".. Άραξε!...

Anonymous said...

...τι να πω ρε αδερφι..λες κ πηρες τις σκεψεις μ..θυμασαι κατι βραδια π δν μπορω ν κοιμηθω?υποθετω πως καπως ετσι νιωθω...ειναι κατι στιγμες π χανεσαι στ μαγεια της στιγμης κ της αναμνησης κ απλα κλεινεις τ ματια γ ν απολαυσεις τ συναισθημα..αλλα μετα..κανεις δν μας προειδοποιησε πως τ χειροτερο σκοταδι τ αντικρυζουμε με τα ματια ανοιχτα..τεσπα,μαλλον πολυ μαυριλα επεσε..αλλα ξερεις πως ειμαι αυτες τις μερες..περαστικα στν κιθαρα σ..πες της ν ερθει ν κοιμηθει κ μαζι μ αν θελει..cu**

Fight Back said...

παρακαλεισθε οπως ανανεωσατε το μπλογκ τουτον ανα 2ημερον. εκ της διευθυνσεως.

πολυ ομορφη αρχη!

Iliaxtida said...

αδερφι
αν ήξερα οτι θα μου εβγαινες τοσο ευαισθητο θα ειχα φροντισει να μη σου εδινα εκεινα τα χαστουκακια οταν μαλωναμε μικρες!! :) Ώστε ετσι νιώθεις, ε;;Τι μαθαινει κανεις μεσα απο ενα blog... :/ Θα της το πω..Μπορει να κανει μια εξαιρεση για χαρη εκεινου του κομματιου!!

Iliaxtida said...

fight back
:D Καλό,καλο!Παραλίγο να το πιστέψω...!Ευχαριστώ.. :)

exilio said...

υπεροχη περιγραφή..

Iliaxtida said...

exilio
σευχαριστω...