Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, July 16, 2007

Μια ακόμα μέρα

Περίεργη μέρα σήμερα...Ξύπνησα μεσημέρι μετά από ακόμη ένα απανωτό ξενύχτι, έφαγα "πρωινό" και στο καπάκι μεσημεριανό. Έμαθα από τις ειδήσεις ότι το πλοίο που θα ταξίδευα για Χανιά θα έμενε στον Πειραιά λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών. Αρχικά ξενέρωσα, μετά όως άρχισα να σκέφτομαι τι θα κάνω μία ακόμα μέρα στην Αθήνα.Για αρχή είδα "Το Ημερολόγιο" για τέταρτη φορά.Το κλαμματάκι μου το'ριξα,παράπονο δεν έχω.Δόξα τω Θεώ, στην Αθήνα υπάρχει πάντα κάτι να κάνεις, και έτσι πήγα σε μια παράσταση στο Αττικό Άλσος, που συμμετείχαν ο Μίλτος Πασχαλίδης και η Πέμυ Ζούνη.."Τα φεγγάρια του έρωτα".. Πιο μαγευτικά "φεγγάρια" δεν έχω ξαναδεί. Πραγματικά, μιλούσαν, τραγουδούσαν και έλεγαν τόσες αλήθειες..Για τον έρωτα..Την αγάπη..Τους άκουγα και τους κοίταζα συνεπαρμένη..Υπέροχες φωνές και οι δύο, επιβλητικό παρουσιαστικό η Πέμυ και ο Μίλτος χαλαρή και αέρινη μορφή.. Είπώθηκαν πολλά ωραία λόγια και κάτι επίκαιρο :
" Αυτό που μας συμπληρώνει, το "άλλο μας μισό".." όπως το λένε..Υπάρχει το άλλο μας μισό; Δεν ύπάρχει γιατί είναι λάθος η ερώτηση.Ναι, είναι λάθος η ερώτηση..."
Αν και μελαγχολική και αρκετά κυνική παράσταση, έφυγα εκατό φορες ελαφρύτερη..Γιατί όσα είχαν ειπωθεί εκεί, ανάμεσα σε δύο αγνωστους ήταν τόσο αυθόρμητα σαν λόγια, που ελευθέρωναν τον έρωτα..Τον πήγαιναν πολύ μακριά. Ευχόμουν να μπορούσα να φτάσω και γω μέχρι εκεί..Να έφτανα αυτό τον ορίζοντα του...

14 comments:

Εν Πλω said...

Τελικά, ποια είναι η σωστή ερώτηση.
Με προβλημάτισε το θέμα όλες αυτές τις μέρες. Δεν αλλάζω άποψη, βέβαια, διότι έχω πειστεί ότι υπάρχει το "άλλο μας μισό" (έστω, αν θέλετε να βρούμε άλλη διατύπωση). Αλλά είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις. Αποφασίσαμε να το θέσουμε κι ως ερώτηση στους ακρόατές μας!

Υ.Γ.: Μη σε νοιάζει για το πλοίο. Το καλοκαίρι δεν πρέπει να ενοχλούμαστε με τίποτα! Κυριολεκτικά!

Iliaxtida said...

αληθεια?το θεσατε ως ερωτηση?για πες για πες... :)

Εν Πλω said...

Ε, κάτσε, δεν άρχισε ακόμη η εκπομπή! :)

Υ.Γ. 1: Τελικά, ποια είναι η σωστή ερώτηση κατά Ζούνη και Πασχαλίδη (ή δεν τη θέτουν και την αφήνουν να αιωρείται;);

Υ.Γ. 2: Καλά, εσύ με παρακολουθείς σίγουρα! :)

Iliaxtida said...

το αφησε να αιωρειται...
big brother is watching you!! :D

Mathilde said...

Εν Πλω βλέπω βρήκες το στοιχείο σου έτσι?

Το άλλο μας μισό δεν υπάρχει γιατί δε μας λείπει τίποτα ως άνθρωποι, εκτός από την ανθρώπινη συντροφιά και την επαφή και την επικοινωνία με τον άλλον, πράγμα που μπορεί να γίνει και χωρίς να γίνουμε "ένα" με τον άλλον.

Μπορεί να είναι και ο μεγαλύτερος φόβος μου αυτός.. Ακου κει να γίνεις ένα με τον άλλον..
Είμαι αυτό που είμαι και μου αρέσει να είμαστε μαζί, αλλά αντέχω να είμαι και μόνη μου.

Όταν γίνεσαι ένα με κάποιον άλλον, στην ουσία πρέπει να είστε μαζί επί μονίμου βάσεως, αλλιως είσαι μισός. Δε σε τρομάζει αυτό?

(Στον Εν Πλω μιλάω, Ηλιαχτίδα, πολύ ωραίο ποστάκι..)

Φιλιά!

Iliaxtida said...

mathilde
σευχαριστω..βασικα καπου τωρα προσφατα εβλεπα(σε ταινια μαλλον) οτι στην πραγματικοτητα ειμαστε μονοι μας..κατι τετοιο..φιλια απο χανια! :)

Εν Πλω said...

Ματθίλδη,

Δεν εξετάζεις το θέμα στη σωστή του βάση. Κολλάς -κατά τη γνώμη μου- στη γλωσσολογική ερμηνεία των όρων/εννοιών, χάνοντας έτσι την ουσία.

Βεβαίως και πρέπει να γίνεις "ένα" με τον άλλον, προκειμένου να ολοκληρωθείς, αλλιώς παραμένεις λειψός. Θα ζεις μεν μόνος σου, αλλά πάντα θα σου λείπει κάτι.

Εννοείται ότι υπάρχει το άλλο μας μισό κι αυτό δεν αλλάζει που να χτυπιέσαι κάτω! Στο λέει η Ορθοδοξία, στο λέει η αρχαία Ελλάδα, ε, ποιος άλλος θες να στο πει για να πειστείς; Ο Ουάιλντ; Ε, το λέει κι αυτός!

Κάποτε, πάντως, θα πειστείς. Είμαι σίγουρος.

Και δε με τρομάζει τίποτε από αυτά που λες. Αντιθέτως, αν δεν ίσχυαν θα τρόμαζα.

Πάω για ύπνο τώρα, διότι αισθάνομαι... μισός απ' την κούραση!

Καληνύχτα! :)))

Υ.Γ.: Ηλιαχτίδα καλά να περάσεις! Κάνε καμιά βουτιά και για μας στην όμορφη Κρήτη!

Εν Πλω said...

Α, και στη ραδιοφωνική ψηφοφορία (που έγινε την Τρίτη, λόγω της πυρκαγιάς της Δευτέρας), η απάντηση "υπάρχει το άλλο μας μισό" κατήγαγε σαρωτική νίκη, κατατροπώνοντας ολοκληρωτικά την απάντηση "δεν υπάρχει το άλλο μας μισό"!

Ο λαός ομίλησε!

:)

Mathilde said...

1) Δεν νομίζω να υποστήριζε τέτοιο πράγμα ο Όσκαρ.
Μάλιστα είχε πει: "Αν υποστηρίζεις κάτι και όλοι συμφωνούν μαζί σου, τότε σίγουρα κάνεις λάθος."

Άρα το γεγονός ότι διαφωνώ με την πληθώρα των ακροατών σας σημαίνει ότι έχω δίκιο.

(Τώρα πώς έφτασα σε αυτό το συμπέρασμα είναι άλλο θέμα)

2) Και αν θες να ξέρεις αυτή τη στιγμή χτυπιέμαι κάτω και φωνάζω "Δεν υπάρχει το άλλο μας μισό, δεν υπάρχει το άλλο μας μισόοοοοοοο!!!"

3) Και εκτός αυτών,σε πολλά πράγματα δε συμφωνώ με την Ορθοδοξία, σε αυτό θα συμφωνήσω?

Και οι αρχαίοι Έλληνες ήταν λίγο ψυχάκηδες και μεθυσμένοι όταν έφτιαχναν τους μύθους τους (βλ. Διονύσια) και στο κάτω κάτω γι'αυτό λέγονται και ΜΥΘΟΙ τέλος πάντων.

Και δεν ξέρω αν έχεις εσύ άλλο σου μισό, εγώ πάντως δεν έχω.



Τέλος.

Iliaxtida said...

θα κανω,θα κανω!!εμενα παντως δε με πειθει ουτε η ορθοδοξια ουτε η αρχ.ελλαδα..αργοτερα ισως.. ;)

Εν Πλω said...

Ματθίλδη:

Ο αστυνομικός είναι όργανο.
Το μπουζούκι είναι όργανο.
Συνεπώς, ο αστυνομικός είναι μπουζούκι...

Σου εύχομαι να το βρεις (το άλλο σου μισό, που κάπου περιπλανιέται τώρα μεταξύ 5ης Λεωφόρου, Μονμάρτρης και νήσων Φίτζι!)και κάποτε να ολοκληρωθείς!

Υ.Γ.: Καλά, στα Διονύσια δεν μεθούσαν μόνο. Έκαναν κι άλλα (ιδίως στα κατ' αγρούς)!

Ηλιαχτίδα: Όσο ζεις ελπίζεις...

bibas said...

Γειά σου ηλιαχτίδα πολύ όμορφη φώτο

Iliaxtida said...

bibas
γεια σουουου!!!σ'ευχαριστω.. :)

aggelika said...

Έκλαιγες και εσύ με Το Ημερολόγιο ε?? Εγώ δεν έχω ξαναρίξει τέτοιο κλάμα με ταινία! Από την αρχή μέχρι το τέλος, στις πιο κουλές σκηνές!! Το αστείο ήταν ότι η ταινιά δεν μου άρεσε και τόσο! Αλλά το κλάμα μου το έριξα!!!