Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, August 3, 2007

Στο δρόμο για Ηράκλειο

25/8/07
Κτελ.ΑNEK lines.Το θερμόμετρο δείχνει 41 βαθμούς αν και εγώ νιώθω ότι είναι λίγο περισσότερο...Παραδόξως μ'αρέσουν τα road trips.. 'Οτι δηλαδή έχει σχέση με αμάξι, λεωφορείο κλπ. Έχω ταξιδέψει μεχρι και 10 ώρες συνεχόμενα με αμάξι.. Αν και τα πλοία είναι το αγαπήμενο μου μέσο. Τώρα που κάθομαι εδώ μόνη μου ήρθε η ώρα να αναπολήσω ό, τι έκανα εδώ και μιάμιση βδομάδα στα όμορφα Χανιά...Όσο τα σκέφτομαι και τα ξανασκέφτομαι πέρασα πολύ απλά, με φίλους και ταυτόχρονα πολύ ωραία..Και λέω"Αυτό θα πει διακοπές.Χαλάρωση, γέλιο, νέες γνωριμίες, θάλασσα και ήσυχοι ύπνοι..Οκ, καλό είναι να υπάρχει και ο έρωτας κάπου κάπου.." Το λεωφορείο περνάει τη μία πάνω από βουνά, την άλλη ανάμεσα σε πεδιάδες..Τελικά η Κρήτη συνδυάζει τα πάντα με απίστευτη συνοχή. Προσπαθώ να βγάλω μερικές φωτογραφίες από τη διαδρομή. Δεν ξέρω τι να πρωτοπώ για τα Χανιά. Ώρες ώρες αναρωτιέμαι γιατι μ'αρέσουν τόσο. Είχα ξαναπάει και το Πάσχα και τότε ήταν που τα ερωτεύτηκα. Εκεί με κόβω και μετά την εξεταστική. Δεύτερο σπίτι μου θα τα κανω! Να είναι που συνδυάζουν το γραφικό στοιχείο με εκείνο της πόλης σε συνδυασμό με τη θάλασσα; Ή ότι απλά είχα καλή παρέα εκει; Δε θέλω να το εξακριβώσω έτσι κι αλλιώς. και σκέφτμαι πάλι.. Είναι το ταξίδι που σε κάνει να νιώθεις ελεύθερος, χωρίς έγνοιες και προβλήματα;...Είναι ο χρόνος που περνάει αβίαστα..; Είναι το καλοκαίρι η θάλασσα, η άμμος, ο ήλιος; Είναι τα άτομα που γνώρισες και λάτρεψες όλον αυτόν τον καιρό..; Ή μήπως όλα αυτά μαζί...; Όχι, δεν είναι ψευδαίσθηση ότι ξεφεύγεις από την καθημερινότητα. Ξεφεύγεις. Όντως. Αναλόγως βέβαια πώς βλέπεις την καθημερινότητά σου. Και πώς εσύ την κάνεις να φαίνεται..

Όσο για τους καλοκαιρινούς έρωτες νομίζω ότι θα χρειαστούμε άλλο post.. Πάντως κι αυτοί μέσα στο πρόγραμμα είναι, και είναι τόσο ανάλαφροι σαν τη δροσερή αύρα της θάλασσας που το πότε φεύγουν και πώς έρχονται είναι αδύνατο να προσδιορίσεις...


13 comments:

zero2one said...

Διακοπές = διακόπτω.
Διακόπτω την κούραση, το άγχος, ό,τι με χάλαγε το χειμώνα.

Και ναι, η Κρήτη (εκτός από το ότι είναι και πατρίδα μου :-ρ), συνδυάζει πολλές, διαφορετικού τύπου ομορφιές!

Iliaxtida said...

zero2one
εμενα ολοι με περνουσαν για κρητικια..και δε θα με χαλαγε να ημουν κ ολας!τελεια..τπτ αλλο δν εχω να πω!! :D

bibas said...

Γεια σου Ηλιαχτίδα είδες τι ωραία σουτζουκάκια???
Εγώ τα έκανα με λίγο photoshop και κάτι άλλα καρυκεύματα αλλά έχω ακούσει για κάποιον που τα φτιάχνει πραγματικά…

Iliaxtida said...

bibas
αααχ..σταματα και πειναω! :)

aggelika said...

Να ξαναπάς, αν σου δωθεί η ευκαιρία να ξαναπάς! Και εγώ αυτό θα έκανα! Τόσα χρόνια ερωτευμένη με την Κρήτη!

Iliaxtida said...

aggelika
ναι......θα ξαναπαω..!ειναι πολυ ομορφη η κρητη!! :)

Εν Πλω said...

Εγώ, πάλι, σιχαίνομαι τα μεγάλα ταξίδια με λεωφορείο. Τά ΄χω φάει 4 χρόνια στη μάπα και δεν τ' αντέχω πια!

Απ' την άλλη, λατρεύω τα ταξίδια με τρένο! Είναι το αγαπημένο μου μέσο.
Εντάξει, και τ' αεροπλάνο μ' αρέσει (και το πλοίο, γιατί όχι;).

Χαίρομαι, πάντως, που πέρασες ωραία! Οι δικές μου διακοπές συνεχίζονται (όχι, δεν το είπα για να ζηλέψεις!!!)!

Iliaxtida said...

νταξει δν ζηλευω.μου εφτανε τοσο.τωρα παλι διαβασμα γιατι το αλλο σαββατο ξεκιναω.παλι καλα που εχουν μεινει κ μερικοι φιλοι μ αθηνα και την περναμε... :Ρ καλη συνεχεια!!!

Εν Πλω said...

Στό 'πα εγώ ότι δεν πλήττεις ποτέ στην Αθήνα!

Καταλήψεις δε μου θέλατε; Πάρτε τώρα μια εξεταστική Αυγουστιάτικα (αστειάκι, βρε! Δεν είμαι χαιρέκακος!)!

Σ' ευχαριστώ! Καλή συνέχεια και σε σένα!

Άσχετο Υ.Γ.: Μου έλειψε παααάρα πολύ το σινεμά! Δυο βδομάδες έχω να πάω (χρόνος-ρεκόρ για μένα)!

Εν Πλω said...

"Όχι, δεν είναι ψευδαίσθηση ότι ξεφεύγεις από την καθημερινότητα. Ξεφεύγεις. Όντως. Αναλόγως βέβαια πώς βλέπεις την καθημερινότητά σου. Και πώς εσύ την κάνεις να φαίνεται..".

Α! Τη λάτρεψα αυτή σου την πρόταση!

Iliaxtida said...

Εν Πλω 1
εχεις δικιο οτι και να πεις για τις καταληψεις..παντως εγω δε μετανιωσα που τις καναμε :) κι ας παραπονιεμαι τωρα..

Εν Πλω 2
:)

Εν Πλω said...

Εγώ στη θέση σου ίσως και να μετάνιωνα.

Δεν κατέληξαν πουθενά (ως προς την ικανοποίηση των αιτημάτων), παρά μόνο στην απώλεια χιλιάδων διδακτικών ωρών και της εξεταστικής.

Επίσης, ο (δίκαιος) αγώνας της πλειονότητας των φοιτητών "καπελώθηκε" και έγινε αντικείμνεο εκμετάλλευσης από κάθε λογής παρατρεχάμενους της εκπαίδευση;: πολιτικά κόμματα, φοιτητικές παρατάξεις, συνδικαλιστικά σωματεία κ.λπ., γεγονός ό,τι χειρότερο για την μακροημέρευση ενός αγνού φοιτητικού κινήματος.

Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι οι φοιτητές πρέπει να το βάλουν κάτω. Τέλος πάντων, αρκετή πολιτικοκοινωνική ανάλυση έκανα βραδιάτικα!

Iliaxtida said...

ναι,σωστα..απλα εδειξαν οτι εχουν φωνη.βεβαια,να τη χ.. τη φωνη οταν ολα τα κομματα μες στις σχολες πλακωνονται μεταξυ τους για βλακειες..