Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, September 22, 2008

Άλλη μία-έκτακτη-ανάρτηση

Μόλις έμαθα ότι ο street spirit δε θα μου ξαναγράψει σχόλιο. Και αναρωτιόμουν τόσο καιρό.."Πώς και δεν έχει εμφανιστεί ο street spirit στο blog;" Με συγκλόνισε το νέο.Εκλαιγα σα να έχασα δικό μου άνθρωπο.. Υποθέτω ήταν ατύχημα, για να συνέβη τόσο ξαφνικά.. Δεν έχω facebook και δεν ξέρω τι συνέβη.Τον θεωρούσα από τους σηματικότερους bloggers στη διαδικτυακή γειτονιά.Θα μου λείψει πραγματικά πολύ... Είναι αυτό που είπα στον Jason πριν λίγο.."Είναι άδικο να πεθαίνει κάποιος που θέλει τοσο πολύ να ζήσει.."

9 comments:

Jason said...

Ξέρεις τι;
Είχα ένα κακό προαίσθημα από μέρες, κάτι κακό υπήρχε στην ατμόσφαιρα.
Έστειλα mail σε 3-4 αγαπημένους από εδώ που είχαν καιρό να πατήσουν. Ύστερα έμαθα και κατάλαβα πού αντιστοιχούσε το προαίσθημα. Και σοκαρίστηκα αφάνταστα.

Kακός αέρας φυσάει τώρα τελευταία, πολύ κακός.

Και ειδικά για τον street spirit, είναι ακριβώς αυτό που λες, είναι αυτό που έγραφε σε εκείνο το post για τη Μαρία, στο τελευταίο του σχόλιο, απαντώντας, κατά σύμπτωση, σε ένα δικό σου σχόλιο:

"...έτσι όπως έχουμε διαμορφώσει τη ζωή είναι πολύ δύσκολο να καλλιεργήσουμε το πνεύμα στις μέρες μας είτε διαβάζοντας είτε ζώντας, προτιμώ πάντως το δεύτερο σκέλος"

Λάτρευε τη ζωή.

Iliaxtida said...

συγγνωμη που δε σου ειχα απαντησει σε κεινο το mail , μολις χθες το ειδα... Και η κοπελα του τωρα πως θαναι...?Δε θελω να σκεφτομαι τπτ απολα αυτα..Αλλα δε μπορω..Ειναι τεραστιο το σοκ για ολους νομιζω..

Roadartist said...

θα συμφωνησω σε οτι εγραψες.
Και εγω ακομη δε μπορω να το συνειδητοποιησω .....

Aνεμος said...

καλό ταξίδι να έχει..

Iliaxtida said...

roadartist&anemos
...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Ηταν και αυτό από τα πολλά ανεξήγητα που συμβαίνουν στη ζωή.
Κι' εγώ μένω να αναρωτιέμαι...ποιός θεός δίκαιος θα το επέτρεπε...
φαντάσου πως σε λίγες ημέρες θα συμπλήρωνε ένα χρόνο παντρεμένος με την καλή του.

Δεν είχα την τύχη να τον γνωρίσω νωρίτερα και βρίσκομαι καθημερινά να διαβάζω τη σελίδα του.

Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Iliaxtida said...

Φυρδιν-μιγδην
Υπερβολικα αδικο θα ελεγα...Αν και τον γνωρισα πριν εναμιση χρονο περιπου, εχω βαλθει ν διαβαζω παλιοτερα ποστ του..Αλλα μελαγχολω υπερβολικα..
Κι εσυ να εισαι Παντα καλα
πολλα ηλιαχτιδοφιλια

jojo said...

Μου φαίνεται απίστευτο... δεν το χωράει ο νους μου...
Δεν τον είχα γνωρίσει απο κοντά κιόμως νοιώθω οτι έχασα έναν φίλο.

Τι αδικία..

Iliaxtida said...

jojo
εχουν περασει τοσες μερες κ ομως ακομα να το χωνεψω...